Safe and Sound - kupiłem pudło magnetyczne do przenoszenia figurek

Moje figurki do Ogniem i Mieczem trzymam na podstawkach magnetycznych. Do tej pory używałem pudełek metalowych - takich jak do ciastek lub po wiśniach w likierze:). było to jednak mało wygodne. Miałem już inne pudełka Safe and Sound ale z piankami typu raster. W lokalnym sklepie hobbystycznym udało mi się zrobić przymiarki - modele OiM pasują idealnie - nawet pikinierzy się zmieścili - z małym zapasem.

Pudło ma po prostu metalową warstwę w podstawie - dzięki temu podstawki, które mają przyklejoną taśmę magnetyczną lub dedykowane podstawki magnetyczne idealnie przylegają nawet przy podrzucaniu czy przechylaniu pudełka.


Moje figurki są zabezpieczone. w przyszłości planuję zakupić jeszcze dedykowaną torbę która idealnie miesci 4 pudła Safe and Sound (ewentualnie np 2 standardowe i jedno podwójnej wysokości).


Standaryzacja mi się bardzo podoba - dzięki niej mogę idealnie zmieścić pudła, jedno na drugim w szafie.



Pudełko magnetyczne Safe and Sound
Figurki jakie ostanio zebrałem na poziom Zgrupowania do Ogniem i Mieczem


Komentarze