Start Bloga - War Elephant



Start bloga o modelarstwie figurkowym oraz o grach strategicznych. 

Od dawna już wszelkiej maści demony próbowały namówić mnie na rozpoczęcie dokumentowania tego co udaje mi się pomalować lub w co uda mi się zagrać. nawet wśród roboczych blogów powstał już jakiś pomysł - ale nie został zrealizowany. Może tym razem się uda

Po dłuższej przerwie od grania i malowania udało mi się wrócić do hobby. Dzieci wciąż małe (Ewa 2 lata i Kacper 5 lat), ale potrafię już choćby późnym wieczorem znaleźć chwilę na hobby. Pomaga też Kacper, który powoli zaczyna interesować się zarówno samymi modelami jak i grami bitewnymi. To właśnie dzięki Kacprowi zacząłem nagrywać filmiki niczym rasowy Youtuber. Dodatkowo mam w końcu z kim zagrać - Kacprowi spodobała się figurkowa gra World of Tank miniatures. Trudniejszych tytułów nie próbowaliśmy, ale Kacper znalazł też frajdę w uczestniczeniu razem ze mną w bitwach w Sagę czy Ogniem i Mieczem.

Nie wiem jeszcze jak projekt bloga się rozwinie. Kiedyś lata temu prowadziłem blog fotograficzny który porzuciłem niestety po próbach przejścia z blogera na Wordpress. Nie pomógł brak czasu związany z narodzinami dzieci i innymi obowiązkami.

Nie przedłużając zbyt długo. Witam serdecznie, a niedługo mam nadzieję pojawią się pierwsze zdjęcia figurek.

Komentarze